pagina

nutizie

L'alta temperatura di l'asciugacapelli affetta a qualità di i capelli?

L'asciugacapelli hè un strumentu populari per asciugà è styling i capelli.I capelli di l'aria calda o fridda per accelerà u prucessu di siccà.In ogni casu, assai persone sò preoccupati di a temperatura di l'asciugacapelli è u dannu chì pò fà à a salute di i capelli.Allora, l'alta temperatura di l'asciugacapelli afecta a qualità di i capelli?

Potenza: 2300 W

Motor: AC Motor

Velocità di marcia: regolazione di u cuntrollu di u ventu à 6 velocità

Frequenza: 50 Hz

A maiò parte di i secadori di capelli anu dui paràmetri, caldu è friddu.L'aria calda hè fantastica per styling hair perchè manipula i filamenti, ma pò ancu dannà i capelli s'ellu hè usatu regularmente nantu à u calore altu per longu periudi di tempu.L'aria calda secca i capelli evaporendu l'umidità.In ogni casu, depletes ancu i capelli di i so olii naturali è di e proteine ​​​​, chì u mantenenu nutritu, risultatu in capelli secchi è fragili.

U paràmetru frescu, invece, usa l'aria ambientale per asciucà i vostri capelli cù menu danni.L'aria fresca sigilla a cuticula di i capelli è chjude l'umidità, lascendu i filamenti idratati è sani.U paràmetru frescu hè utile quandu vulete asciugà i vostri capelli rapidamente è mantene sempre brillanti è suave.

Quandu si usa un secadoru di capelli, hè impurtante per evità u calore eccessivu chì pò influenzà a qualità di i capelli.I proteini di i capelli sò denaturati da u calore, facenu più propensu à a rottura è a spaccatura.Troppu calore pò ancu fà chì i capelli perdenu u so splendore è a struttura naturali, lascendu i capelli sordi è sordi.

Inoltre, u dannu di u calore pò fà chì i capelli diventanu crespi è difficiuli di stilà cum'è a cuticule si apre è crea spazii per avvolgere intornu à i filamenti.Dunque hè cruciale per utilizà u vostru secadoru di capelli ghjudiziosamente è evite u calore altu, soprattuttu se i vostri capelli sò stati danati o trattati chimicamente.

Per riassume, se a temperatura di l'asciugacapelli hè troppu alta, affettarà a qualità di i capelli.Per evità u dannu di i capelli, aduprate u paràmetru di l'aria fresca sempre chì hè pussibule o aghjustate a temperatura di u vostru secadoru per prevene u surriscaldamentu.Inoltre, aduprate un spray o un serum di prutezzione di u calore è limite u tempu di asciucà i vostri capelli à pochi minuti.A cura di i vostri capelli durante l'usu, pudete mantene a salute è bella.

*Hjbarbers provides professional hairdressing products (professional hair clippers, razors, scissors, hair dryer, hair straightener). If you are interested in our products, you can directly contact us at gxhjbarbers@gmail.com, WhatsApp:+84 0328241471, Ins:hjbarbers Twitter:@hjbarbers2022 Line:hjbarbers, we will provide you with professional service and after-sales service.


Tempu di post: May-12-2023