pagina

nutizie

Cumu fà a mo tagliacapelli più liscia?

Aghjunghje un haircut lisu cù i vostri lame di taglioli di capelli pò esse difficiule.Fortunatamente, ci sò qualchi cunsiglii è trucchi simplici chì pudete aduprà per assicurà chì a vostra tolatrice di capelli hè sempre correndu.

U primu passu per assicurà chì u vostrutagliacapellicorre lisamente hè di mantenela pulita è ben oliata.Eliminate u pettine di guardia da a lama è poi sguassate l'eccessu di terra o residuu nantu à a lama cù un pannu seccu o una spugna di carta.Una volta fattu questu, applicà uni pochi di gocce d'oliu d'alta qualità pensatu per l'usu nantu à strumenti di taglio cum'è forbici è clippers direttamente nantu à e lame.Questu riducerà l'attrito è aiuta ancu à prutege a vita di e vostre lame, impediscendu di arrugginà o corrode cù u tempu.

Un altru modu per assicurà chì avete un tagliu di capelli liscia constantemente cù u to clipper hè di affucà regularmente e so lame.Siccomu diventanu più opachi cù ogni tagliu successivu, l'affilatura li restituverà a so sharpness originale in modu chì ponu facilmente sbulicà à traversu ancu i filamenti grossi di capelli senza tirà o tirate à elli inconfortablemente.Pudete cumprà petre affilate specializate apposta per l'affinamentu di strumenti di taglio se avete accessu à unu;in alternativa, parechji barbieri prufessiunali offrenu stu serviziu se necessariu.

Cume-fau-fau-liscia-a-me-tagliacapelli

Infine, un altru fattore impurtante quandu si tratta di ottene un livellu ottimali di lisura cù un strumentu di parrucchiere hè a quantità di pressione chì applicate durante ogni colpu - senza pressa troppu forte, ma ancu assicurendu chì una pressione abbastanza hè applicata per chì tutti i capelli sò tagliati uniformemente senza. lascendu i pezzi vaghjime quì è quì chì puderanu creà una finitura irregolare dopu à u styling.. Se pussibule, aghjustate i paràmetri di tensione nantu à i pettini di guardia in modu chì si adatta perfettamente à a vostra testa prima di inizià, ciò chì aiutarà à riduce l'arrampicata mentre dà una bona copertura in tutte e zone chì sò. hà travagliatu.Inoltre, u mantenimentu regulare, cum'è a lubrificazione di e parti in muvimentu cum'è e cerniere ogni tantu, duverebbe aiutà à mantene tuttu in forma per un rendimentu ottimale in avanti.

In cunclusione, a cura curretta, u mantenimentu è l'attenzione sò ingredienti essenziali per assicurà chì ogni strumentu di parrucchiere furnisce risultati consistenti in u tempu.Piglià sti passi in cunsiderà vi permetterà di assicurà chì, qualunque sia u tipu di acconciatura chì cercate, ch'ella sia corta è pulita o più longa è stratificata - avè un equipamentu bè mantenutu prontu aiuta à dà fiducia sapendu chì ancu i stili cumplessi ponu esse ottenutu rapidamente è in modu efficiente mentre mantenenu u massimu di cunfortu in ogni sessione.

* Hjbarbers furnisce i prudutti prufessiunali di parrucchieri (tagliacapelli prufessiunali, rasoi, forbici, asciugacapelli, liscia capelli).Sè site interessatu à i nostri prudutti, pudete cuntattateci direttamente at gxhjbarbers@gmail.com, WhatsApp:+84 0328241471, Ins:barbieriTwitter:@hjbarbers2022 Linea: hjbarbers, vi daremu un serviziu prufessiunale è serviziu post-vendita.


Tempu di Postu: Mar-07-2023