pagina

nutizie

Cumu mantene e forbici di parrucchiere?

I forbici sò unu di i strumenti must-have per i parrucchieri.Forbicisò aperti è chjusi centinaie di volte ogni ghjornu.S'ellu ùn hè micca mantenutu bè, i forbici di parrucchieri seranu dannati prestu.Eccu alcuni cunsiglii per mantene e vostre forbici di parrucchiere:

1. Aduprate l'oliu di mantenimentu prufessiunale, spruzzate nantu à uni pochi di pezzi di carta igienica, è sguassate a polvera è e macchie adsorbite nantu à a superficia di e forbici (e lame di e forbici sò assai affilate, cusì fate attente à l'angolo trà a lama). è i vostri dita quandu si sguassate per evità ferite)

2. Mettite l'oliu in a cucitura di a vite di pressione induve i forbici sò cumminati (ùn hè micca bisognu di falà troppu, solu una o duie gocce) per fà penetrà in a cucitura di a vite, in modu chì l'apertura è a chjusura di i forbici saranu più lisci è più lisci

3. Asciugà delicatamente l'excedente di l'oliu nantu à e forbici cù una spugna di carta o un pannu (prestate attente à l'angolo trà i vostri ditte è u filu di u cuteddu, pruvate à mantene l'orizzontale quantu pussibule per evità di taglià e dite)

4. Troppu oliu di mantenimentu farà facilmente i capelli aderiscenu à u ventre di u cuteddu, è menu oliu ùn prutege micca e forbici.Sembra chì ùn ci hè micca oliu, ma u statu di l'oliu à u toccu hè ghjustu

5. Quandu usu di i forbici per a prima volta, ùn aghjustate micca u vitu troppu per evità chì i denti si stancanu.Pudete strincà bè, è poi sguassate lentamente dopu uni pochi di ghjorni.

6. Pruvate micca d'utilizà forbici di parrucchieri per trimà i capelli unwashed, perchè a polvera è l'oliu nantu à i capelli farà chì e forbici sguassate più veloce.

wps_doc_1

* Hjbarbers furnisce i prudutti prufessiunali di parrucchieri (tagliacapelli prufessiunali, rasoi, forbici, asciugacapelli, raddrizzatore).Se site interessatu à i nostri prudutti, pudete cuntattateci direttamente à gxhjbarbers@gmail.com, WhatsApp:+84 0328241471, Ins:barbieriTwitter:@hjbarbers2022Linea: hjbarbers, vi daremu un serviziu prufessiunale è serviziu dopu-vendita.


Tempu di Postu: 03-Jan-2023