pagina

nutizie

Devi avè Strumenti per parrucchieri

Se vulete esse un parrucchiere prufessiunale, avete megliu fà i vostri travaglii prima di fà qualsiasi compra è cunzidira u vostru strumentu di cummerciale cum'è un investimentu.Dopu tuttu, u vostru sustenimentu hè in ghjocu.Per mantene e cose simplici, avemu listatu 10 articuli chì sò assolutamente essenziali per custruisce u kit di parrucchiere di successu.

Cesoie per tutti i scopi

img (1)

A dimensione standard utilizata da a maiò parte di i parrucchieri hè trà 5,5 inch è 6,5 inch, secondu u risultatu chì volenu.I cesoie da 5,5" sò ideali per u tagliu di precisione, mentre chì i cesoi più longu, cum'è da 6 à 7 inch, sò adattati per i travaglii più grossi, cum'è sezioni grandi, tagli di compressione è texturizazione profonda. finisce a tecnica di bob o clipper-comb è vi permette di tagliate comodamente i capelli intornu à a faccia di u vostru cliente. Vulete u megliu di i dui mondi?

I nostri forbici "tuttu" preferiti sò i cesoi Professional 6.25 ". Un cisatu ergonomicu di questa dimensione hè abbastanza grande per trattà qualsiasi cosa, da tecniche di stratificazione à taglià stili di una sola lunghezza, ma micca tantu longu chì ùn saria incunificatu à aduprà daretu à una sedia ogni. ghjornu.

Cesoie per miscelazione

img (2)

Quandu vulete riduce u pesu rapidamente, ammorbidisce e linee, o aghjunghje una struttura cuntrullata, avete bisognu di cisaglia hibrida.Calchì volta chjamati cesoie di diluzione, stu multi-utensile hà denti uniformi spaziati da un latu è una lama dritta è opaca da l'altru.

Cercate una cesoia di mistura prufessiunale cù una rimozione moderata di pesu in modu chì pò esse usata per sguassà delicatamente e linee, deformà è aghjustà l'equilibriu di pesu in forme.Per u megliu rendimentu, i cisori hibridi duveranu avè lame cunvessi è manichi opposti in modu chì hè reversibile.

Putente Asciugacapelli Leggeru

img (3)

Cumu esse un parrucchiere senza un secadoru?certamente nò!Accantu à i forbici, hè probabilmente l'uttellu più impurtante in u vostru kit.

Vulete qualcosa di abbastanza ligera per ùn sente micca chì avete sollevatu pesi à a fine di u ghjornu, è cercate una tecnulugia ionica d'avanguardia chì accelerà u tempu di asciugatura, riduce i danni, è lascia i chjusi brillanti è senza frizz.U preferitu hè l'Asciugacapelli Ionicu Prufessiunali cù Turmalina Ceramica.Pisendu menu di una libbra, furnisce un flussu d'aria forte, ma hè notevolmente tranquillu.

Ferro à arricciare

img (4)

Sì avete solu un ferru in u vostru kit, fate un ferru curling 1-inch.Hè abbastanza versatile per creà una varietà di sguardi, cum'è a canna ùn hè micca cusì chjuca chì finiscinu cù picculi loops stretti, ma hè abbastanza grande per furnisce solu a quantità ghjusta di curve è onde.Aduprate diverse tecniche per avvolgere i capelli intornu à a canna è ottene ricci chì varianu da sciolti à lucidati è raffinati.

Per i prufessiunali, ricumandemu sempre u marcel curling iron per via di a cuntrullabilità è a varietà di tecniche chì ponu esse create paragunate à i curling irons di primavera.

Razor

img (5)

Hè un strumentu indispensabile per a depilazione rapida mentre crea una texture incredibile.Vulete chì i vostri capelli parenu menu puliti è precisi?Aduprate un rasoio.

Per più versatilità, cercate rasoi cù lame intercambiabili per u tagliu classicu di rasoi dritti, mischiendu è texturizzati.In più, u disignu ergonomicu di u dito mantene e vostre mani in a so pusizione naturale per menu stress, cusì cercate sta funzione in a vostra prossima compra di rasatura.

Spazzola à pagaia

img (6)

Quandu si tratta di detangling capelli rapidamente è in modu sicuru, nunda ùn batte una spazzola di paddle.Hè ancu a spazzola di scelta per i capelli piani o ricci prima di finisce.Un altru plus: a superficia larga è rettangulare hè perfetta per creà tensione nantu à grandi superfici quandu si secca.

Cerca disinni cù una basa cuscinata morbida è setole sferiche di nylon infuse di turmalina.Questu creà più tensione è brillanu in i capelli cù menu travagliu.

I Pettini Giusti

img (7)

Una larga varietà di pettini facianu ogni travagliu più faciule - creendu seccione pulite quandu tagliate, culurite o styling;Clipper comb o tecniche di clipper comb;è separa, liscia è styling i capelli.Un set di pettine cù coda, pettini corti, longu è largu coprerà tutte e basi.

Sceglite l'ivori è u neru per maximizà u cuntrastu visuale trà i capelli scuri è chjaru.Cercate ancu pettini prufessiunali fatti di fibra di carbonu, silicone è resina di grafite chì furniscenu u più liscia di scorrimentu è ponu sustene a temperatura finu à 450 gradi.

Sectioning Clips

img (8)

I clips sò ideali per taglià i capelli durante u styling, cut o coloring.Eppuru, micca tutti i clips sò creati uguali.Cercate i prudutti chì furniscenu a più presa nantu à i capelli secchi, perchè pudete isolà a maiò parte di i vostri capelli durante un tagliu seccu.Vulete ancu un clip chì ùn lasciarà micca marchi, un must-have per creà stile originale.

I clips per i capelli secchi sò una grande opzione perchè ponu ancu esse aduprati nantu à i capelli bagnati, ma minimizzanu e pieghe è e linee nantu à i capelli secchi.

Bottiglia d'acqua

img (9)

Ogni parrucchiere duverebbe avè una buttiglia d'acqua chì si mette facilmente in a manu mentre spruzza ligeramente o immerge rapidamente in i capelli.A spraying longu cuntinuu hè una caratteristica di parechje buttigli spray novi.

A spazzola tonda perfetta

img (10)

Una spazzola tonda hè assolutamente essenziale quandu si tratta di a spazzola perfetta.Ma a scelta di a taglia ghjusta per u travagliu hè impurtante.I tanki chjuchi sò più adattati per i capelli corti.U tank di dimensione media crea cumpletu à u fondu.È un grande cisterna hè perfetta per riccioli longu, solti o capelli dritti.

A spazzola tonda pò toccu i capelli fini per fà vede più pienu è più grossu.Cerca una spazzola chì combina a mistura perfetta di nylon è setole di cinghiale per creà u massimu volume è brillanza.

Sopra l'arnesi ùn avete mai saputu chì avete bisognu, ma una volta chì l'avete, ùn pudete micca campà senza!


Tempu di post: May-07-2022