pagina

nutizie

Chì sò i tipi di rasoi elettrici?

Per l'omi, a rasatura hè una parte essenziale di a so rutina di ogni ghjornu.A maiò parte di l'omi anu bisognu di utilizà una rasa ogni ghjornu, è perchè a rasatura hè cusì frequente, sò stati creati assai tipi di rasoi per risponde à i bisogni funziunali di l'omi chì si rasavanu, è questi rasoi sò diffirenti in funzione è efficacità.

1. Razor di sicurezza: Hè cumpostu di una lama è un supportu di cuteddu in forma di zappa.Unu hè di installà una lama à doppia tagliu nantu à u supportu di u cuteddu, è l'altru hè di installà duie lame à un tagliu nantu à u supportu di u cuteddu.Ma in paragone, l'ultime averà un effettu megliu cà l'antica.U gradu di rasatura hè più pulita.

Razor elettricu: da a rete in acciaio inox, a lama interna, u micromutore è a cunchiglia composta da.Sicondu e caratteristiche di l'azzione di a lama, pò esse divisu in dui tipi di rasoi rotanti è rasoi reciprocanti, diversi tipi di funzione è effettu seranu un pocu sfarente.
Macchina da rasatura a rete alternata:
Razor meccanicu: Comparatu cù i primi dui tipi, u meccanicu serà più

 

Razor meccanicu: Paragunatu cù i primi dui tipi, u meccanicu serà più high-tech.Utiliza un mecanismu di almacenamentu d'energia meccanica per guidà a lama per rasà o rasa.Hè ancu divisu in dui tipi, unu hè furnutu cù un giroscopiu in l'internu, chì usa l'almacenamiento d'energia di primavera per guidà a lama per rasà;l'altru hè furnutu cù un giroscopiu à l'internu, è u giroscopiu cunduce a lama per rasà.

Ùn importa micca u tipu di rasoio chì cumprate, duvete cumprà secondu a lunghezza di a barba è e bisogni di funzione.À u listessu tempu, duvete sceglie una rasa di marca, è a qualità pò esse garantita

*If you are interested in our products, please feel free to contact our salesman. E-mail: xianlu40@gmail.com, Website: https://www.hjbarbers.com/

nutizie

Tempu di Postu: Dec-07-2022