pagina

nutizie

Chì ghjè u megliu modu per pulizziari i mo tagliacapelli?

Cum'è un barbiere o parrucchiere, probabilmente vi truverete a pulizziaritagliacapelli elettricialmenu parechje volte à ghjornu.In quantu à u megliu modu per pulizziari i vostri tagliatori elettrici, i seguenti passi puderanu esse una bona scelta.

28

1. Se i vostri clippers sò operati cù una cunnessione di l'alimentazione, scollegali è disconnect u cable d'alimentazione.

2. Sguassate l'accessori chì vi sò usu

3. Aduprate una spazzola di pulizia per caccià apprussimatamente i capelli è i detriti da i clippers

4. Aduprate qualchì disinfettante per caccià l'excedente di i capelli è i detriti per prevene a contaminazione incruciata

5. Prima di asciugà, seguitate l'urdinamentu nantu à a canna per spruverà u tempu

6. Pone u pettine di plastica o pettine limite in una latta di disinfettante è lasciate in u locu per u tempu necessariu prima di usà nantu à u prossimu cliente.

À a fine di u travagliu di un ghjornu o di una settimana, i barbieri ponu ancu vulete dà a so tagliacapelli una pulita profonda.

Per dà à i clippers una pulita profonda, prima sguassate e lame di clipper completamente cù un cacciavite, poi spazzole tutti l'accessori cù una spazzola, seguita da qualchì condizionatore di lame o disinfettante liquidu in una ciotola bassa.Cù a tagliacapelli elettricu in funziunamentu, immergete a punta di a lama in questu è lasciatela pulita per uni pochi di sicondi prima di caccià a punta è sguassate cù una spugna pulita.

* Hjbarbers furnisce i prudutti prufessiunali di parrucchieri (tagliacapelli prufessiunali, rasoi, forbici, asciugacapelli, raddrizzatore).Se site interessatu à i nostri prudutti, pudete cuntattateci direttamente à gxhjbarbers@gmail.com, WhatsApp:+ 840328241471, Ins:barbieriTwitter:@hjbarbers2022Linea: hjbarbers, vi daremu un serviziu prufessiunale è serviziu dopu-vendita.


Tempu di Postu: Feb-04-2023