pagina

nutizie

Chì ci hè a diffarenza trà e duie lame è trè lame di a rasoia ?

Rasoi elettricisò diventati un strumentu di grooming populari per l'omi in u mondu.Cù a so facilità d'usu è efficienza, certamente facenu a nostra vita più faciule.Ma avete mai dumandatu cumu hè u prucessu di fabricazione di un rasoio elettricu?In particulare, chì hè a diffarenza trà Two blade è Three-blade?In questu blog, esploreremu i punti culminanti di i rasoi elettrici è a diffarenza trà 2 lame è 3 lame.

Per quelli chì si dumandanu ciò chì l'infernu hè a reta di coltelli.Una reta di cuteddu hè a rete chì copre e lame di una rasatura elettrica.A maglia piglia i capelli chì crescenu nantu à a vostra faccia è li dirige versu e lame induve sò tagliati.I rasoi elettrici ponu esse equipati cù dui o trè fogli,cuntattate u nostru per ordine.

Dui strati di film sò più cumuni nantu à i rasoi elettrici d'entrata.Offrenu una opzione faciule è assequible per quelli chì ùn anu micca bisognu di funziunalità high-end.I rasoi elettrici cù dui fogli sò ideali per e persone cù capelli faciali diluenti perchè sò pensati per rasà i capelli in una volta.In ogni casu, sè vo avete i capelli faciali grossi, pudete bisognu di parechje rasatura per ottene una rasatura pulita è liscia.

I rasoi elettrici à trè lame, invece, sò più avanzati è pensati per e persone chì necessitanu una rasatura più stretta è precisa.Questi rasoi sò furnuti cù lame supplementari chì ponu spustà in parechje direzzione.Stu muvimentu extra furnisce à l'utilizatori una rasatura più accurata, è a terza foglia aiuta ancu à catturà più capelli in una sola passata per una rasatura più veloce è efficiente.

In generale, i rasoi elettrici offrenu assai vantaghji annantu à i rasoi cunvinziunali.Prima, furnisce una rasatura più liscia è più vicinu.Siccomu hè un dispositivu elettronicu, e probabilità di esse tagliate mentre si rasa sò minimizate.In più, e lame nantu à i rasoi elettrici tendenu à stà affittu per più di i rasoi regulari.

In tuttu, sè vo circate un rasoio elettricu simplice è funziunale, ricumandemu e duie opzioni di foil.Per d 'altra banda, sè vo circate una rasatura più precisa è più precisa, hè megliu andà per l'opzione 3 lame.In ultimamente, tuttu dipende di a vostra preferenza persunale è u budgetu.Speremu chì questu articulu vi hà aiutatu à capisce a diffarenza trà duie lame è trè lame, è cumu affettanu u rendiment generale di u vostru rasoio elettricu.

*Hjbarbers provides professional hairdressing products (professional hair clippers, razors, scissors, hair dryer, hair straightener). If you are interested in our products, you can directly contact us at gxhjbarbers@gmail.com, WhatsApp:+84 0328241471, Ins:hjbarbers Twitter:@hjbarbers2022 Line:hjbarbers, we will provide you with professional service and after-sales service.


Tempu di post: 09-09-2023