pagina

I prudutti

Asciugacapelli T10 Super Power 2400

L'asciugacapelli professionale di u salone hè avà à a vostra manu cù l'asciugacapelli T10 Super Power 2400.Dotatu di un mutore AC di qualità salone, stu secadoru furnisce un flussu d'aria di velocità putente chì pò asciugà i vostri capelli finu à u 50% più veloce.Offre ancu prestazioni di longa vita postu chì stu mutore dura finu à 3 volte più di un mutore di secadoru DC standard (finu à 500 ore).


Detail di u produttu

Tags di u produttu

Descrizzione di u produttu

Salone prufessiunale Air Dryer

Prestazione affidabile: U mutore AC integratu di salone offre una vita di u mutore 3 volte più longa è un flussu d'aria di velocità più putente per un'asciugatura finu à u 50% più veloce.Hà ancu una putenza di 2400 Watts è furnisce una velocità di l'aria di 95 km / h.

Stile chì si distingue: Facilmente tirate diverse acconciature!U so diffusore inclusu permette à i ricci secchi mentre aghjunghjenu voluminu à e radiche.

Stile cuntrullatu: Per aiutà à lisciate precisamente i vostri capelli, vene cun un concentratore chì dirige u flussu d'aria nantu à i capelli.

Asciugatrice d'aria cù Loop Hanging
T10 Air Dryer-4

Impostazioni di Calore è Velocità: Sceglite trà i so trè paràmetri di calore è duie vitezza per cuntrullà facilmente a putenza è a temperatura mentre asciugate i vostri capelli.

Stabbilisce u vostru Stile: Finite u vostru prucessu di styling cù u True Cold Shot!Permette a liberazione di un flussu d'aria assai più fretu in modu chì pudete chjappà rapidamente in u vostru hairstyle. A funzione cool shot vi aiuta à rinfriscà i vostri capelli è mantene u stilu finitu in u locu.

Capelli lisci, senza crespo: Super Power 2400 impiega un Condizionamentu Ionicu chì elimina l'elettricità statica è doma facilmente i frizz.

Aghjunghje Shine à i vostri capelli: Offre una Tecnulugia Ceramica uniforme-calore, chì vi permette di mantene i vostri capelli brillanti cum'è u stili.

T10 Air Dryer-6
T10 Air Dryer-2

Asciugatura prufessiunale: Aduprendu a spazzola di styling termale, pudete aghjunghje senza sforzu u voluminu, a struttura è l'elevazione mentre si asciuga.

Loop pendente: Hà un angulu di colpu integratu in u so manicu per pudè almacenà convenientemente l'asciugacapelli dopu l'usuormantene rapidamente u vostru asciugacapelli fora di strada è cunfortu per ghjunghje.Hè ancu vene cun un filtru amovibile per un mantenimentu faciule.

T10 Air Dryer-3

Parametru di u produttu

Motore

17 mutore di rame puro

Cordone d'alimentazione

2,8 metri di cordone d'alimentazione di rame pienu di dui tappi, cù luce blu è aroma

putenza

2300W

Frequency

50 Hz

Gear di velocità

Ajustamentu di u cuntrollu di u ventu à 4 velocità

Dimensione di a scatula esterna

61X35X51CM

Culore

turchinu